Steeds meer organisaties ontdekken de kracht van contentmarketing. Enerzijds doordat het meetbaar de band met je publiek versterkt, zowel in bereik als omzet. Anderzijds omdat contentmarketing in vergelijking met traditionele campagnes minder kostbaar is. Bij Diversions helpen we je graag een succes te maken van jouw content ambities!
Ons werk is gericht op het ontwikkelen van een stevig online fundament. We willen ervoor zorgen dat je jouw website, email en social kanalen effectiever en efficiënter kunt inzetten.
Contentmarketing is het meest effectief wanneer je boodschap nauw aansluit op de wensen van je doelgroep. We geloven hierbij sterk in de kracht van verhalen.
Binnen organisaties schuilt achter iedere dienst, medewerker en klant een uniek verhaal. Deze verhalen willen we graag vertellen. Waarbij we binnen de contentformule zoeken naar de juiste mix tussen:
Graag werken we nauw met je samen om hoogwaardige content te ontwikkelen. Door regelmatig af te stemmen kunnen we actuele thema’s en algemene trends bespreken. En deze vertalen naar nieuwe, verrassende content.
Contentmarketing krijgt vorm door verschillende bouwstenen te combineren. Het is de mix die ervoor zorgt dat doelen worden bereikt: zoals een groeiend publiek en stijgende inkomsten.
Aan welke bouwstenen denken we?
Hoe effectief is je contentmarketing? Die vraag stellen we vanaf de eerste dag: we zien graag dat onze inspanningen meetbaar bijdragen aan het succes van je organisatie. Daarom besteden we bij Diversions veel aandacht aan analyse en optimalisatie.
Met de doelstellingen in de hand maken we heldere dashboards om ontwikkelingen te kunnen volgen. Om meer inzicht te krijgen in bezoekersgedrag zetten we ook heatmaps en bezoekers recordings in. Deze geven een goed inzicht in de manier waarop bezoekers je content consumeren. We blijven testen om het beste resultaat te kunnen boeken.
Het doorlopende proces van leren, creëren en optimaliseren werkt inspirerend. En het levert een belangrijke bijdrage aan de effectiviteit van contentmarketing.